Menu
Szukaj
Koszyk
Jak kupować?

Krok 1 - Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat, w tym jaka jest ilość danego produktu, czy produkt jest dostępny (dot. herbaty i kawy) lub czy produkt jest "na zamówienie".
    Jeżeli produkt jest "na zamówienie" prośba o kontakt telefoniczny pod nr tel.+48669787624, lub 669787614 lub mailowy z obsługą sklepu sklep@kurkumania.pl aby uzyskać szczegółowe informacje nt dostępności danego produktu. Szczegóły dot. czasu realizacji zamówienia można znaleźć w pkt."czas realizacji zamówienia".
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę krzyżyka usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności - szczegóły dot. sposobów płatności można znaleźć w pkt. "formy płatności"
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi". W tym polu również podaj NIP, jeżeli chcesz aby do zamówienia została wystawiona faktura. Brak nr NIP oznacza wystawienie paragonu. 
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji, jednak zamówienie nie zostało jeszcze złożone
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu, złożenie zamówienia i nadanie zamówieniu kolejnego numeru

Krok 4 - Opłać zamówienie lub oczekuj na paczkę

  • opłać złożone zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności
  • w przypadku wyboru płatności za pobraniem oczekuj wiadomości o wysyłce zamówienia.

 Pamiętaj, że tylko zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień. Przejdź do strony logowania aby zarejestrować się, sprawdzić swoje konto, zamówienia, dane lub odzyskać hasło.