Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat, w tym jaka jest ilość danego produktu, czy produkt jest dostępny (dot. herbaty i kawy) lub czy produkt jest "na zamówienie".
Jeżeli produkt jest "na zamówienie" prośba o kontakt telefoniczny pod nr tel.+48669787624, lub 669787614 lub mailowy z obsługą sklepu sklep@kurkumania.pl aby uzyskać szczegółowe informacje nt dostępności danego produktu. Szczegóły dot. czasu realizacji zamówienia można znaleźć w pkt."czas realizacji zamówienia". - po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę krzyżyka usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności - szczegóły dot. sposobów płatności można znaleźć w pkt. "formy płatności"
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi". W tym polu również podaj NIP, jeżeli chcesz aby do zamówienia została wystawiona faktura. Brak nr NIP oznacza wystawienie paragonu.
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji, jednak zamówienie nie zostało jeszcze złożone
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu, złożenie zamówienia i nadanie zamówieniu kolejnego numeru
Krok 4 - Opłać zamówienie lub oczekuj na paczkę
- opłać złożone zamówienie zgodnie z wybraną formą płatności
- w przypadku wyboru płatności za pobraniem oczekuj wiadomości o wysyłce zamówienia.